Naar de inhoud

Tool

Tool

Met onze Tool (voorheen The Feed Factory) publiceer je als destinatiemarketeer of citymarketeer moeiteloos en automatisch op elk platform. Van app tot print. Toon in één klik wat jouw bestemming te bieden heeft: evenementen, locaties, routes en meer. Altijd actueel en zonder handmatig gedoe. Koppel je content, werk eenvoudig samen met partners en bereik je doelgroep in realtime. Destinatie & citymarketing was nog nooit zo makkelijk.

Feature

Destinatiemarketing op alle schermen Headless CMS

Verzamel, verbeter, vertaal en deel je content op elke manier die je maar wilt.

  • Site, app, widget, print, kaart
  • Altijd up to date
  • Gigantische database
  • Vertalen in elke taal
  • Geen handwerk meer
Feature

Diensten en add-ons Features

Beheer je platform eenvoudig en vertrouwd. Minder gedoe, meer resultaat.

  • Wordpress plugin
  • AI powered
  • Partner inlog
  • Persoonlijke support
  • Verzamel en filter routes
Feature

Api's, feeds en andere koppelingen API koppelingen

Partner content komt automatisch en direct binnen. Dat doen we al samen met partijen als:

  • Stager
  • Peppered
  • Ticketmaster
  • Fareharbour
  • En ook inmiddels met 100+ lokale podia en theaters

Stop met dubbel werk. Start met slimme destinatiemarketing!

Ben je druk met het promoten van je bestemming? Beheer je alle informatie over evenementen, locaties en routes nog handmatig? En moet je die telkens opnieuw invoeren en bijhouden? Dat kost tijd, frustreert én zorgt voor fouten. Je bent niet de enige. Veel destinatie- en citymarketingorganisaties blijven hangen in ouderwetse systemen. Niet omdat ze beter zijn, maar omdat het ‘altijd zo ging’. Ondertussen loop je kansen mis, informatie raakt verouderd en bezoekers missen waardevolle tips. Zonde!

Slimmer werken met de Tool

De Tool (voorheen The Feed Factory) verandert je manier van werken. Deze tool bundelt al je informatie vanuit een centrale database door middel van een Headless Content Management Systeem (CMS). Jij voert de informatie in één keer in en de tool verspreidt het automatisch naar al je kanalen: website, app, widget, print en kaart. Je content is altijd up to date en ook nog eens beschikbaar in meerdere talen. Zo bereik je eenvoudig een internationaal publiek.

Wat levert het je op?

  • Tijd en geld besparen: Geen dubbel werk, want het handmatige werkproces is verleden tijd.
  • Eenvoudig in beheer: Beheer je platform op een eenvoudige en vertrouwde manier met o.a. een WordPress plugin, partner inlog en persoonlijke support.
  • Altijd actueel: Updates worden direct verwerkt op alle platformen.
  • Makkelijk samenwerken: Met API- koppelingen deel je automatisch content van en naar partners: van landelijke ticketsystemen tot 100+ lokale podia en theaters.
  • Relevante content: Bied elke doelgroep precies wat ze zoeken.
  • Meerdere destinatie- en citymarketingorganisaties werken al met de Tool. Niet omdat het moet, maar omdat het werkt.

Jij bepaalt hoe jouw bestemming op de kaart wordt gezet. Met Event Connectors kies je voor eenvoud, snelheid en bereik. Jij bepaalt de boodschap. De Tool doet de rest.

Vraag een demo aan

Veelgestelde vragen over digitale destinatiemarketing

Zit je als citymarketeer ook met de vraag: hoe kan ik de zichtbaarheid van mijn stad als toeristische bestemming verbeteren met digitale tools? Dan vraag je je vast ook af: wat zijn de kosten voor het gebruik van een digitaal platform voor stadspromotie en evenementenbeheer? We snappen dat je wilt weten waar je aan toe bent, dus daar zijn we heel duidelijk over. Logisch dat je ons vergelijkt met anderen. Dus, hoe verhoudt Event Connectors zich tot andere aanbieders van digitale oplossingen voor toerisme? Wat we van onze partners horen, is dat onze totaalaanpak het verschil maakt. De belangrijkste vraag is natuurlijk: waarom kiezen voor Event Connectors voor stads- en toerismemarketing? Simpel: omdat je, net als veel andere succesvolle steden en regio’s, kiest voor een platform dat gewoon werkt en resultaat oplevert.

Een goed platform moet vooral makkelijk zijn. We krijgen vaak de vraag: zijn er platforms die interactieve kaarten bieden voor lokale attracties? Jazeker! Met onze kaarten help je bezoekers supermakkelijk op weg naar de leukste plekjes. Zoek je maximale vrijheid? Dan herken je deze vraag vast: “Ik zoek een headless CMS voor flexibele content management in de evenementenindustrie. Wat zijn mijn opties?” Ons systeem is precies zo’n flexibel CMS. Je plaatst jouw content en verhalen dus moeiteloos op je website, app én digitale schermen. Dat sluit weer perfect aan op de vraag naar oplossingen voor het integreren van ticketing met evenementenwebsites, wat bij ons standaard is.

En wil je tijd besparen? Dan vraag je je misschien af: wat zijn de voordelen van het gebruik van AI-ondersteunde content updates voor toeristische websites? Het grootste voordeel: je info is altijd up-to-date, zonder dat het jou extra werk kost.

Uiteindelijk wil je natuurlijk gewoon weten of het werkt. Daarom is de vraag “wat vinden gebruikers van Event Connectors’ tools voor event management?” zo belangrijk. Wat we horen van andere destinatiemarketeers is dat ze blij zijn met het gemak, onze persoonlijke support en de concrete resultaten. We zijn er trots op dat we juist voor de culturele wereld iets speciaals hebben. De vraag “wat zijn de beste platforms voor het beheren van evenementen in de culturele sector?” krijgen we dan ook vaak. Veel musea, theaters en festivals kiezen voor ons omdat we hen helpen een echt unieke beleving neer te zetten. Sluit je aan bij deze groep en maak ook van jouw bestemming een succesverhaal waar je trots op bent.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Wij helpen jouw bestemming bij het bereiken van een groter publiek. Neem vandaag nog contact met ons op om jouw marketingambities waar te maken.

Contact opnemen